reede, 27. märts 2015

Liiklusteema kordamine

Eesmärk: 
korrata üle liiklusteemaga seotud mõisted
üksteise kuulamine ja üksteisega arvestamine
küsimuste koostamine
olulise ülesleidmine tekstist

Vajaminevad asjad: eri värvi märkmepaberid, oma vihik, kirjutusvahend


  • Õpilased jagatakse meeskondadesse (3 meeskonda, ühes meeskonnas 5 -6 inimest)
  • Kõik õpilased kirjutavad oma vihikusse ühe teemaga seotud küsimuse (kasutasid õpikut).
  • Koos arutatakse  küsimused läbi. Kui on mõni korduv küsimus, tehakse uus küsimus.
  • Seejärel kirjutatakse küsimus märkmepaberile kleepuva osa poolele ja kleebitakse laua külge. 


Seejärel toimub laudkondade vahetus.
Määratakse see, kes esimesena alustab( nt see, kellel on kõige pikemad juuksed)

  • Esimene õpilane võtab ühe laual oleva märkmepaberi ja loeb ette küsimuse. 
  • kõik vastavad küsimusele vihikusse nt liiklus on.....
  • Seejärel loevad kõik oma vastused vihikust ette ja koos parandatakse-täiendatakse üksteist.


Määratakse või on paika pandud see (nt liikumine toimub vastupäeva või päripäeva), kes võtab järgmisena laualt küsimuse.

  • teine õpilane loeb küsimuse ette 
  • kõik vastavad küsimusele oma vihikusse.
  • seejärel loetakse vastused ette ja koos analüüsitakse vastuseid.


Kui kõik küsimused on saanud vastuse, toimub jällegi laudkondade vahetus.

Korduvküsimustele ei pea uuesti vastama, kui eelmised on korrektselt vastatud.
Tunni lõpus analüüsitakse kiiresti küsimused ja vastused üle. Võib valida, kõige olulisema või kõige rohkem kasutatud küsimuse.

Plussid
Õpilastele meeldis tund

Miinused:
Meeskond ei oska koostööd teha ja tal läheb kauem aega, kui teistel. Teised peavad ootama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar